RUIF bloggen

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Remsle UIF Bloggen - 15 juni 2012 17:45

Då var det så dags att börja gör koll av motståndare som jag alltid gör inför varje hemmamatch. Min första tanke var att jag skulle göra mina vanliga statistiktabell över motståndarnas lag. Men jag gav upp den tanken redan efter gått igenom 3 serieomgångar. Det var så oerhört många olika spelare som deltagit i truppen så det blev. Ett stort problem som jag upptäckte ganska snabbt var att flera spelare haft samma nummer. Okej jag kan förstå det funkar på detta sätt i dom lägre divisionerna men division 2, det är ju lika för många lag.

BIK SKs matcher (säsongen 2012)
Östersunds DFF-BIK SK 4-0
BIK SK-Krokom/Dvärsätt 3-3
Team Hudik-BIK SK 2-4
BIK SK-Selånger 2-2
IFK Timrå-BIK SK 1-5
BIK SK-Edsbyn 1-0
BIK SK-Ope IF 2-2

BIK SK har så här långt gjort en riktigt bra start på säsongen och man ligger idag på vad som nästa säsong skulle innebära uppflyttning om man behåller sin fina placering som man har idag.

Det är tre BIK spelare som utmärkt sig lite mer än alla andra.
* Simone Edefall
* Lorena Landete
* Erika Staaf

 

Gilla Remsle UIF på facebook!

Handla på nätet - Stödj RUIF!

Presentation


Välkommen till RUIF-bloggen, här kommer det skrivas regelbundet om våra Remsle-lag. Främst Remsle UIF A och Remsle UIF B.

Remsle UIF matcher

Remsle UIF F17 matcher!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

RUIF bloggens gästbok

Remsle UIF skytteliga

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards