RUIF bloggen

Alla inlägg under november 2012

Av Remsle UIF Bloggen - 29 november 2012 15:57

..kämpar vi vidare med fysträningen. Så här kan det se ut:



Sit-ups med pinne


Draken  


Armhävningar


 

Liggande rotationer

Av Remsle UIF Bloggen - 28 november 2012 15:45

Division 2 Norrland
Remsle UIF
Ope IF
Själevads IK Lag 2?
Härnösands SK
Långsele AIF
Moliden
MoDo FF
Häggenås SK
Frösö IF
IFK Östersund

Brunflo FK
Torphammars IF 


Äntligen har jag fått bekräftat vilken lag som kommer ta Medelpads plats i kommande säsongs serie. 
Själevads IK Lag 2 är inte bekräftade tackar dom nej så tar Höga Kusten den platsen.


Kommer skriva om samtliga lag senare!  


Glöm inte gilla Remsle UIF på facebook
http://www.facebook.com/pages/Remsle-UIF-FF/193780294080303?fref=ts


Spelare och ledare för Remsle UIF lag som använder facebook.
Önskar jag går in och gillar på facebook.


Kommer använda sidan för att skriva, samt mycket information. 
Dock kommer det alltid vara på bloggen som jag skriver mest på.

Av Remsle UIF Bloggen - 25 november 2012 15:47

Söndag den 30 december ställer ju RUIF upp med 2 lag i nyårscupen som avgörs i Kubenhallen Långsele.
Jag funderar på att live-rapportera RUIF  lagens matcher/ bevaka turnering för bloggen och våran facebook sida.
Har faktiskt ingen aning om hur intresset är för ha något liknande under en turneringen.  


Ni som har Facebook kan ju klicka gilla på våran sida om detta är något som ni skulle vilja ha.


RUIFs facebook
http://www.facebook.com/pages/Remsle-UIF-FF/193780294080303?fref=ts



Ps.  Jättekul många gått in och gillat Remsle UIF FF på facebook.    Hoppas verkligen alla som gillar Remsle UIF och har facebook går in och gillar våran sida.

Av Remsle UIF Bloggen - 14 november 2012 09:39

Ja, nu har vi börjat träna igen! Själv har jag tackat för mig när det gäller fotbollstränardelen men jag kommer även den här vintern att hålla i styrketräningen. Vi började träna onsdag förra veckan (efter att jag varit i Paris och sett Zlatan, om någon missat det) och kommer under vintern att köra två pass i veckan på Golds.


Även den här säsongen kommer vi att träna efter MAQ-programmen och till att börja med bygga upp styrka och rörlighet. Detta ska ge en bra grund för de mer komplexa och explosiva övningar som vi kommer att göra när vi närmar oss säsong.


      

Många utfallssteg kommer det bli!


Sara

Av Remsle UIF Bloggen - 12 november 2012 08:19

 
Nu finns Remsle UIF på facebook,  så alla som har facebook och stödje Remsle UIF gå in och klicka gilla.


Finns flera fördelar som vi kommer dra av att finnas på facebook.    Remsle UIFs "Gilla Sida" på facebook kommer bli ett utmärkt komplement till bloggen.
Jag hoppas kommunikationen ska bli bättre också nu när vi använder oss av facebook.   Jag har ju egentligen ingen aning om någonting när ingen säger något.
Var nu med och diskutera och tyck till på våran "Gilla sida"  

Kommer fortsättningsvis posta ett inlägg på "Gilla sidan" när jag gjort en uppdatering på bloggen.

Frågor:

Kommer du sluta posta bilder på bloggen när Remsle UIF finns på facebook?

Svar:  Nej jag kommer absolut fortsätta posta bilder på bloggen.   Men jag kommer dock inte posta en massa bilder efter varandra.  En eller flera bilder till ett blogginlägg,   album kommer jag lägga på våran Facebooksida.
Det mest för att det blir betydligt mycket enklarare leta bilder på våran Facebooksida. 

Kommer även göra korta inlägg på våran facebooksida,   längre inlägg kommer även fortsättningsvis ligga på bloggen.


Notera
Våran Gilla sida på Facebook är under uppbyggnad,  så den kommer bara att bli bättre.

Gilla Remsle UIF på facebook!

Handla på nätet - Stödj RUIF!

Presentation


Välkommen till RUIF-bloggen, här kommer det skrivas regelbundet om våra Remsle-lag. Främst Remsle UIF A och Remsle UIF B.

Remsle UIF matcher

Remsle UIF F17 matcher!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

RUIF bloggens gästbok

Remsle UIF skytteliga

Kontakt


Skapa flashcards