RUIF bloggen

Alla inlägg under september 2014

Av Remsle UIF Bloggen - 27 september 2014 19:03

Jag vill tacka samtliga spelare, ledare och funktionärer kring Ruif för en fantastisk rolig säsong.
Det är alltid roligt att göra ett jobb som man vet är uppskattat.   Nu har jag den här säsongen
inte endast live-rapporterat utan jag har hittat på lite allt möjligt.  Jag tycker damfotbollen och speciellt
Remsle UIF förtjänar att uppmärksammas. Spelare som ledare ni ska alla ha en jättestor eloge utan er så vore det ingenting.  Tack också till samtliga Frånö SK spelare som deltagit i Ruif den här säsongen även ledare.


Min tredje säsong i föreningen fick jag vara med om både serieseger för div 1 flickor och en riktigt bra säsong av Remsle UIF a-lags unga lag.


Mitt råd:  Passa på och vila upp er för snart drar fotbollen igång igen.


Själv så får jag ingen ledighet "frivilligt"  då jag direkt efter jag jobbat klart med fotbollen går över
och jobbar med hockeyn.


Mvh eran Live-rapportör /Lite allt möjligt Christer


Spelare och ledare dom kommer och går men eran live-rapportör består ;)





Av Remsle UIF Bloggen - 24 september 2014 08:47

Ikväll klockan 18.00 spelar vårat div 1 flickor lag seriefinal mot Domsjö.
Detta är en match med mycket stor betydelse.    Vid seger så får vårat lag
fira seriesegern. 

Remsle UIF -  Domsjö IF
Avspark: 18.00 
Arena:   Nipvallen  
Varför spel på Nipvallen och inte Remslevallen? Svaret är pga det börjar skymma ganska
tidigt.  Då vi inte har något ljus på Remslevallen så skulle det blivit svårt spela hela matchen.
Därför spelas matchen på Nipvallen istället.

Varmt välkommen följa denna spännande match ikväll!

 
Va

Gilla Remsle UIF på facebook!

Handla på nätet - Stödj RUIF!

Presentation


Välkommen till RUIF-bloggen, här kommer det skrivas regelbundet om våra Remsle-lag. Främst Remsle UIF A och Remsle UIF B.

Remsle UIF matcher

Remsle UIF F17 matcher!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

RUIF bloggens gästbok

Remsle UIF skytteliga

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards