RUIF bloggen

Alla inlägg under februari 2014

Av Remsle UIF Bloggen - 24 februari 2014 21:45

Fredag den 11 februari avgjordes Kuben Cup ungdomsturneringen.   Sollefteås lag bestod av RUIFs bästa ungdomslag.
Jag kan vara ärlig och säga att detta var första matcherna som jag följde något av Ruifs ungdomslag.

Under mina 2 säsonger i föreningen så har det blivit massa a och u-lagsmatcher som jag följt,  men jag hade aldrig någonsin följt någon av lagen under.  Det kan jag då lova att det kommer bli ändring på till sommaren, kommer försöka besöka hemmamatcher under sommaren och skriva om dessa på bloggen.

Jag blev riktigt imponerad och det är riktigt roligt att se många duktiga ungdomar.  Turneringen i sig skulle RUIFs ungdomslag ha vunnit om man kollade till vilket lag som hade imponerat mest under turneringen.

Förstår finalförlusten mot Övik 1 var extra tung,   sedan har jag fått höra RUIF-straffen som blåstes om var felaktig.
Målet som Ruif gjorde skulle ha blivit godkänt!  

När jag kollade in uppställningen inför turneringen så kände jag igen 3-4 namn,   nu efter turneringen så har jag koll på en massa andra spelare.

Magnus Näsholm o co har ett intressant lag som jag självklart kommer att följa upp.

Vi ses på Remslevallen till sommaren!


/Bloggaren/Live-rapportör Christer

Av Remsle UIF Bloggen - 24 februari 2014 08:45

  
RUIF-kalender vinnare bör hämta sin vinst!
   

Sista chansen!
Detta är absolut sista chansen för personerna nedan att göra anspråk på sin s.k kalender.

Har vi inte hört något senast torsdag den 28 februari så blir det samma som med dom 3 unika exemplaren
då lottar vi ut kalendrar som blivit över till någon av spelarna. 


Vinnarna!
* Evelina Dahlqvist-Bondesson
* Beatrice Nilsson
* Lena Modin
* Lars Sundeqvist

Hur får jag mitt exemplar om jag inte har möjlighet hämta vid någon av dessa två tillfällen?
Klicka kommentera skriv eran mailadress exempel sedan hör vi av oss om hur du ska få din kalender.

Notera                                                                                                                                                  
 
Kalender start: Februari 2014 slut Januari 2015
Jajjemän  ni ser rätt  - en helt ny RUIF-kalender!

Vinnarna av de 3 exklusiva exemplaren!
* Fanny Karlsson
* Fanny Söderqvist
* Johanna Norberg



/Live-Rapportör Christer

Gilla Remsle UIF på facebook!

Handla på nätet - Stödj RUIF!

Presentation


Välkommen till RUIF-bloggen, här kommer det skrivas regelbundet om våra Remsle-lag. Främst Remsle UIF A och Remsle UIF B.

Remsle UIF matcher

Remsle UIF F17 matcher!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

RUIF bloggens gästbok

Remsle UIF skytteliga

Kontakt


Skapa flashcards