RUIF bloggen

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Remsle UIF Bloggen - 13 juli 2012 16:06

 



 


 


 


 


 


 


 


Detta är bilderna från matchen som hade bäst kvalité. 

Av Remsle UIF Bloggen - 13 juli 2012 11:01

 
Här kan ni se hur många minuter som varje spelare i Remsle UIF a-lag har spelat denna säsongen.

Av Remsle UIF Bloggen - 13 juli 2012 10:57

 

Jag tycker ni ska bli medlem på www.everysport.com  så loggar ni in på Remsle UIFs matcher.
Efter varje avslutad match så får man chansen att dela ut spelarbetyg. Genom att rösta fram stjärnor på dom spelarna som ni tycker har varit bäst.  Så var med och påverka vem som blir säsongens bästa Remsle UIF spelare.

Av Remsle UIF Bloggen - 13 juli 2012 10:44

 
Detta gäller för Remsle UIF,   placerar man sig 7 till 10 i årets div 2 södra norrland så får man spela dom nya div 2 distriktsserierna nästa säsong.   Placerar man sig på plats 6 så har man fortfarande chansen att få spela nystartade div 1.   Nästa års div 1 serie blir alltså tredje serie.  1 dam-allsvenskan 2 damettan 3 div 1.



Källa för seriepyramidsbilden:  Fotbollz.se

Av Remsle UIF Bloggen - 13 juli 2012 09:05

En spännande nyhet på den nya bloggen är att det finns en gästbok.    Skulle vara jätteroligt om ni kunde gå in och göra ett avtryck där.   Extra roligt för mig som sköter bloggen att få se vilka som läser bloggen.

Tycker ni jag har skött mig bra med bloggen,   då menar jag även förra bloggen.  Gå då jättegärna in och skriv något i bloggens gästbok.  

Gästboken hittar ni längst ner på sidan till höger.

Av Remsle UIF Bloggen - 13 juli 2012 08:55

Jag har nu testat bloggen under en liten stund och jag är mer än nöjd med den.
Det finns många fler möjligheter i denna bloggen man kan te.x skapa frågor,  det blir ju extra roligt du man kan få information precis hur ni bloggläsare tycker.  


Denna bloggen ska vara bättre på alla vis, och vad jag har förstått så är det väldigt stabil plattform.   Så risken även denna blogg skulle försvinna är minimal.  


Etersom bloggen fortfarande är helt ny så kan det fortfarande komma förändras utseendemässigt.

Av Remsle UIF Bloggen - 13 juli 2012 08:48

 
Vill inte på något sätt verkar negativ men jag vill bara visa under vilken tid i matchen som Remsle UIF släpper in sina mål så här långt gånget av säsongen.    Vi kan ju se dom flesta insläppt målet har varit först femtom minuterna i första halvlek och första femton minuterna i andra halvlek.



Gilla Remsle UIF på facebook!

Handla på nätet - Stödj RUIF!

Presentation


Välkommen till RUIF-bloggen, här kommer det skrivas regelbundet om våra Remsle-lag. Främst Remsle UIF A och Remsle UIF B.

Remsle UIF matcher

Remsle UIF F17 matcher!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

RUIF bloggens gästbok

Remsle UIF skytteliga

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards