RUIF bloggen

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Remsle UIF Bloggen - 9 juli 2012 19:00

Fick en fråga skickad till mig, som jag ska svara på.

Varför live-rapporterar du endast från hemmamatcherna?
Skulle mer än gärna live-rapportera även från bortamatcherna pga det skulle generera fler views och fler views innebär mer intäkter till klubben.
Sen vet jag inte hur stort intresse är från klubben att ha live-rapportering från bortamatcher. Sen ett annat problem jag har inte möjlighet ta mig till bortamatcher på egen hand. Jag vill försöka skapa ett större intresse för dam-fotbollen med min live-rapportering. Dam-fotbollen lever ju tyvärr i skuggan av herrfotbollen, om jag med det jag gör lyckas skapa ett större intresse för att följa damfotbollen så blir jag jätteglad.  

Vem vet i framtiden kanske jag blir tillfrågad om jag kan live-rapportera även från bortamatcher.   Tills den dagen får ni alla som följer mina live-rapporteringar nöja er med hemmamatcherna.

Gilla Remsle UIF på facebook!

Handla på nätet - Stödj RUIF!

Presentation


Välkommen till RUIF-bloggen, här kommer det skrivas regelbundet om våra Remsle-lag. Främst Remsle UIF A och Remsle UIF B.

Remsle UIF matcher

Remsle UIF F17 matcher!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

RUIF bloggens gästbok

Remsle UIF skytteliga

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards