RUIF bloggen

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Remsle UIF Bloggen - 23 september 2013 19:36

Våran intervjuserie med fd Ruif-profiler blev ju ett mycket lyckat inslag på Ruif-bloggen - med många besökare varje gång en ny intervju släpptes.  Många gilla markeringar när Ruif-profilens intervju länkades på facebook.

Är det helt slut på intervjuer med fd Ruif-profiler?
Ska jag vara ärligt så vet jag faktiskt inte,   det är väldigt många profiler som tackat ja till att vara med på intervju men som ej besvarat intervju-frågorna. 

Har ingen aning vad det beror på,  kan bara konstatera det är jättetråkigt det är så många som tackat ja men sedan verkar strunta i det.   Jag är inte den som tjatar eller jagar någon därför kommer spelarna som tackat ja inte få någon påminnelse om intervjufrågorna.  

Är dessa inte mer intresserade att vara med så finns det inte så mycket mer jag kan göra.

VART ÄR NI ALLA SOM TACKAT JA TILL FD RUIF-PROFIL INTERVJU?
Har man ångrat sig så får man jättegärna berätta detta.


Alla fd Ruif-spelare är intressanta -  så har ni inte fått någon fråga och vill vara med och svara på några frågor så är det bara kontakta mig.   Ni kan göra det genom kommentera detta inlägget,  ingen förrutom jag ser att just ni kontaktat oss :)

Jag hade en vision eller kanske snarare en dröm om att vi skulle kunna ha en ny profil-intevju varje vecka under hela säsongen. 

Gilla Remsle UIF på facebook!

Handla på nätet - Stödj RUIF!

Presentation


Välkommen till RUIF-bloggen, här kommer det skrivas regelbundet om våra Remsle-lag. Främst Remsle UIF A och Remsle UIF B.

Remsle UIF matcher

Remsle UIF F17 matcher!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

RUIF bloggens gästbok

Remsle UIF skytteliga

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards