RUIF bloggen

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Remsle UIF Bloggen - 16 september 2013 05:44

Har gjort en uppdatering över dom olika halvlekstabellerna nu.  Med läsare länkade från www.fotbollz.se känns det ännu viktigare att ha uppdaterade tabeller.

För er som inte läst min unika statistik tidare så ska jag förklara hur jag gjort när jag räknat ut tabellerna.

Jag har räknat alla resultat för halvlek 1 och halvlek 2 -  har räknat resultaten i varje halvlek som en egen match.  på så sätt har jag fått fram en tabell för första halvlek och en tabell för andra halvek.

Det blev inga större förändringar i tabellerna efter omgång 19:  Remsle UIF är fortfarande det laget som är bäst i serien under första halvlek. Och det är fortfarande Ope IF som är seriens bästa lag i andra halvlek.

  

 

Gilla Remsle UIF på facebook!

Handla på nätet - Stödj RUIF!

Presentation


Välkommen till RUIF-bloggen, här kommer det skrivas regelbundet om våra Remsle-lag. Främst Remsle UIF A och Remsle UIF B.

Remsle UIF matcher

Remsle UIF F17 matcher!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

RUIF bloggens gästbok

Remsle UIF skytteliga

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards