RUIF bloggen

Alla inlägg under januari 2014

Av Remsle UIF Bloggen - 8 januari 2014 09:39

  
Detta var sista chansen vinna en RUIF-kalender!

Det blev inte riktigt lika många tävlande som jag hade förväntat mig.
Men vi har fått fram några vinnare som kommer bli glada över fått ett exemplar av Ruif-Kalendern.

Vilka blev  dom sista vinnarna?

Det blev fem vinnare,   jag är glad över att kunna säga grattis till!
Vinnarna!
* Malin Bodin
* Bosse Byström
* Evelina Dahlqvist-Bondesson
* Beatrice Nilsson
* Rebecka Lindberg
Tidigare vinnare som ännu ej hämtat sin vinst!
Lena Modin
Lars Sundeqvist

Hur får jag mitt exemplar?
Mail:  co_ruif-liverapportor@hotmail.se


/Live-Rapportör C

Av Remsle UIF Bloggen - 1 januari 2014 11:09


  
Detta är absolut sista chansen vinna en RUIF-kalender!

Då ryktet säger att RUIF-kalendern var en uppskattad gåva från mig.
Så jag har gjort mitt bästa för att få fram några fler exemplar av Ruif-kalendern.
4st Ruif-kalendrar har jag lyckas få fram.   Inga fler kalendrar kommer att lottas ut.

Denna tävling riktar sig i första hand till spelare som spelat med Remsle UIF eller Remsle UIF u-laget under 2013.
Det finns en liten regel:  Dom enda som har chansen att vinna kalender är de som ännu inte har något exemplar av Ruif-kalendern.  
Klartext:    Max en kalender per hushåll

Hur gör jag?
Samma som förra gången, gilla inlägget på facebook

Har jag inte facebook?
Då deltar du enklast genom att kommentera detta inlägget.
Skriv bara ner erat namn.

Tävlingen håller vi öppen 1 vecka sedan kan vi presentera vilka som vunnit dom sista Ruif-kalendrarna.
Precis som förra gången är det en slumpgenerator som tar fram vinnarna.

Beroende på hur många spelare som väljer att dela i tävlingen avgör hur många kalendrar som lottas ut bland övriga tävlande.

3 till 4 Ruif-kalendrar går till spelare
1st kalender går till övrig deltagare  men kan också bli spelare då det lottas bland alla deltagare.


/LC

Gilla Remsle UIF på facebook!

Handla på nätet - Stödj RUIF!

Presentation


Välkommen till RUIF-bloggen, här kommer det skrivas regelbundet om våra Remsle-lag. Främst Remsle UIF A och Remsle UIF B.

Remsle UIF matcher

Remsle UIF F17 matcher!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

RUIF bloggens gästbok

Remsle UIF skytteliga

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards