RUIF bloggen

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Remsle UIF Bloggen - 28 februari 2013 17:11

Kommer självklart att bli live-rapportering för Remsle UIF även den här säsongen 2013!


Visst är det härligt när snön smälter?  Man känner verkligen att fotbollssäongen kommer närmare och närmare.
Hoppas verkligen det kommer bli bättre vädermässigt den här säsongen.   Torsdag den 21 juni förra året var allting perfekt,  vädret strålande solsken och en RUIF-seger hemma mot Ope IF.   Det är så jag önskar årets säsong kommer att vara.   Vackert väder och RUIF-segrar  :)


Det kan ju knappast ha undgått något att jag även live-rapporterar för Sollefteå GIF.  Skulle det bli krockar och RUIF och Giffarna spelar samma dag och tid så har jag bestämt mig att det blir Remsle UIF som jag kommer live-rapportera ifrån vid krockar.     Så alla som följer mina live-rapporteringar före eller efter matcher kan jag glädja att jag kommer live-rapportera från Remsle UIFs samtliga hemmamatcher utan avbrott.


Jag hade även tänkt göra en större satsning på klubbens div 3-lag även där kommer jag live-rapportera från alla hemmamatcher.


Första träningsmatch som jag har tänkt live-rapportera!


Det finns fler nyheter som är på gång,   jag vill inte säga något först det börjar närma sig säsong.

/Live-rapportör Christer

Gilla Remsle UIF på facebook!

Handla på nätet - Stödj RUIF!

Presentation


Välkommen till RUIF-bloggen, här kommer det skrivas regelbundet om våra Remsle-lag. Främst Remsle UIF A och Remsle UIF B.

Remsle UIF matcher

Remsle UIF F17 matcher!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

RUIF bloggens gästbok

Remsle UIF skytteliga

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards