RUIF bloggen

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Remsle UIF Bloggen - 4 september 2012 00:00

En rolig nyhet har jag till er som följer bloggen.  Söndag 9 september kommer jag följa med och laget och live-rapportera från bortamatchen mot Östersund DFF.  Nu förväntar jag mig att det blir många som loggar in på everysport söndag 9 september kl.14.00 för att följa lagets bortamatch.  Jag hoppas även fler väljer att registrera sig på everysport och sedan logga in på matchen.     En sak som jag fått information om som jag inte visste tidigare är att när man registrerar sig så får man välja valfri matchtröja gratis.   Sedan kan man också köpa matchtröja till en kostnad av 20kr.
Jag för diskussion med everysport om att 50% av tröjförsäljningen bör tillfalla inblandad klubb.


En annan fördel vara inloggad som registrerad användare är ju att man kan ställa frågor till mig som live-rapporterar i realtid.

Gilla Remsle UIF på facebook!

Handla på nätet - Stödj RUIF!

Presentation


Välkommen till RUIF-bloggen, här kommer det skrivas regelbundet om våra Remsle-lag. Främst Remsle UIF A och Remsle UIF B.

Remsle UIF matcher

Remsle UIF F17 matcher!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

RUIF bloggens gästbok

Remsle UIF skytteliga

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards