RUIF bloggen

Direktlänk till inlägg 27 september 2014

Tack för säsongen Remsle UIF!

Av Remsle UIF Bloggen - 27 september 2014 19:03

Jag vill tacka samtliga spelare, ledare och funktionärer kring Ruif för en fantastisk rolig säsong.
Det är alltid roligt att göra ett jobb som man vet är uppskattat.   Nu har jag den här säsongen
inte endast live-rapporterat utan jag har hittat på lite allt möjligt.  Jag tycker damfotbollen och speciellt
Remsle UIF förtjänar att uppmärksammas. Spelare som ledare ni ska alla ha en jättestor eloge utan er så vore det ingenting.  Tack också till samtliga Frånö SK spelare som deltagit i Ruif den här säsongen även ledare.


Min tredje säsong i föreningen fick jag vara med om både serieseger för div 1 flickor och en riktigt bra säsong av Remsle UIF a-lags unga lag.


Mitt råd:  Passa på och vila upp er för snart drar fotbollen igång igen.


Själv så får jag ingen ledighet "frivilligt"  då jag direkt efter jag jobbat klart med fotbollen går över
och jobbar med hockeyn.


Mvh eran Live-rapportör /Lite allt möjligt Christer


Spelare och ledare dom kommer och går men eran live-rapportör består ;)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Remsle UIF Bloggen - 1 april 2018 20:30

Första RUIF-profilen i våran intervjuserie: Frida Ribbefors                               När Frida Ribbefors 2011 hängde av sig RUIF-tröjan så kunde hon se tillbaka på flera framgångsrika år i den röd/blåa tröjan.  Frida spelade mest yttermittfälta...

Av Remsle UIF Bloggen - 31 december 2017 11:15


Jag började redan tidigt på året notera plus/minus som jag fått uppleva säsongen med Remsle UIF och Remsle UIF 2!  Plus                      *Johanna Norbergs långskotts mål som innebar 3-2 ledning för Ruif 2.Matchen:  Remsle UIF 2-Härnösands SK 2  m...

Av Remsle UIF Bloggen - 28 oktober 2015 19:45

Grattis Lina Sundelin som söndag den 20 oktober skapade historia!    När Lina ersatte landslagsmeriterade Linda Sembrant i den 62a minuten så var det hennes första match som hon fick hoppa in.   Lina har vid ett flertal tillfällen varit med Tyresö ...

Av Remsle UIF Bloggen - 3 juli 2015 22:32

Remsle UIF F16 spelar just precis i detta nu kvartsfinal i Storsjöcupen 2015Man spelar mot Norska laget Trygg/Lade SK.Ruifs väg till Kvartsfinalen3-0 mot norska Egge IL7-0 mot norska HIL Fevåg / Stjörna 1-0 mot norska Verdal IL = gruppseger i Grupp F...

Av Remsle UIF Bloggen - 18 april 2015 10:34

                                                 

Gilla Remsle UIF på facebook!

Handla på nätet - Stödj RUIF!

Presentation


Välkommen till RUIF-bloggen, här kommer det skrivas regelbundet om våra Remsle-lag. Främst Remsle UIF A och Remsle UIF B.

Remsle UIF matcher

Remsle UIF F17 matcher!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

RUIF bloggens gästbok

Remsle UIF skytteliga

Kontakt


Ovido - Quiz & Flashcards